منتدى نور الحياة & مملكة القلوب
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الآدب والشعر

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

نكت ولا أروووع...ههههههه

كاتب الموضوعرسالة
* فارسة *
اداري
* فارسة *

نفاعل الأعضاء :
نكت ولا أروووع...ههههههه Left_bar_bleue50 / 10050 / 100نكت ولا أروووع...ههههههه Right_bar_bleue

نكت ولا أروووع...ههههههه Empty
مُساهمةموضوع: نكت ولا أروووع...ههههههه   نكت ولا أروووع...ههههههه I_icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 24, 2008 4:03 pm

مرة واحد بيقول لصاحبه :
"مش النهاردة عيد جوازي ال25 "
فالتاني قاله "مبروك هتودي مراتك فين بقى؟"
قاله "هوديها الصين "فالتاني قاله"ايهههههه عيد جوازكم ال25 و هتودي مراتك الصين اومال في عيد جوازكم ال50 هتعمل ايه"
قاله"هروح اجيبها"

خخخخخخخخخخخخخخ

----------

واحده وحشه أوى بتقول لزوجها ياراجل مش تصلح شباك الحمام عشان وأنا بستحمه الجيران متشفنيش قالها خليهم يشفوك عشان يصلحوه على حسابهم

----------

واحد غني جدا بس بخيل علي الاخر .. نام... حلم انه وزع فلوسه كلها علي الفقراء قام صحي مفزوع وقال ابقي غبي لو نمت تاني

----------

مرة واحد بخيل نايم على سريره و بيموت و بيقول "كريم..إنت فين يا كريم؟" إبنه قال له "أنا هنا يا بابا"، فقال "و هاني فين؟" إبنه التاني قال له و هو بيعيط "أنا هنا يا بابا" فقال لهم "إنتو الاتنين هنا و سايبين نور الصالة قايد؟!"

-----------

مره من المرات مرضت العجوز ووداها ولدها للمستشفى
قال الدكتور للولد امك ماهى مريضه امك جب لها رجال عمره 50 سنه وتتعافى((والعجوز تسمع))
يوم ركبو السياره قالت العجوز للولد سمعت وانا امك وش قال الدكتور ابو 50
وإذا مالقيت جب اثنين ابو 25

---------

بدوي قال لربعه علموني اغازل.
قالو له:البنات لازم تاخذهم بالسياسه.
قام ولحق وحده وقالها: ياحلوه شخبار كوفي عنان..!

خخخخخخخخ

----------

واحد بخيل قوى ابنه بيقول له : بابا...انا عايز 50 قرش
قال له : بتقول 40 قرش؟؟..طيب وهاتعمل ايه بال30 قرش؟؟..على العموم انا معايا ريال..تاخد بريزه وتجيب شلن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

----------

محشش قاعد يفكر لحاله ويقول ( ياترى أنا مواعد وحده الساعة ثنتين ولا مواعد ثنتين الساعه وحده )

-----------

واحد سال محشش امك حيه ؟قال لا عقرب!!قاله لا أقصد عايشه؟قال لا خديجه

-----------

واحد بلديانتاجاله تليفون من البلد بيقوله يا صميدة امك وابوك ومراتك وأولادك كلهم ماتوا صاحبنا سمع الخبر وقال العيشة ملهاش لزمة وراح طالع فوق عمارة 30 دور ورمى نفسه بين 30 و20 قال الله انا امي وابويه ماتوا من زمان بين 20 و10 قال الله انا مش متزوج قبل يقع على الأرض يابوووي انا مش اسمي صميدة

خخخخخخخخخ

نكت ولا أروووع...ههههههه
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» نكـت حلوووووووووووة....ههههههه
» اضحك وفش خلقك ... ههههههه
» وسّعوا صدوركـم للضحك....ههههههه
» هنـــدي يشـــــرح الأبــــراج ...ههههههه... لاتفوتكم
» ههههههه..حتضحك..يعني حتضحك..